Spread the love

Cu toții avem nevoie de inspirație atunci când începem un proiect nou de construcție sau amenajare, fie că suntem amatori sau profesioniști. O prospecție prin rândul retailerilor DIY preferați, o analiză a ofertei magazinelor de mobilier și decorațiuni și lucrurile sunt deja mai bine puse în perspectivă. Dar astea le știi deja!

Eu vreau doar să te anunț că cea de-a treia ediție a catalogului Brico Depôt, cel mai mare din România, s-a lansat și că în cele 376 de pagini descoperi 13 capitole și 15.000 de produse. Adică fix ce e la raft. El este valabil până pe 23 mai și îl găsești în magazine sau online, pe site și prin aplicația mobilă ”Brico Depôt”, disponibilă în MagazinulPlay și AppleStore.

Pe lângă categoriile tradiționale – produse pentru baie şi bucătărie, materiale de construcții, tâmplarie sau unelte – în #catalogulBricoDepot2018 a fost lărgită gama de produse de iluminat și a fost mărit numărul de pagini dedicate capitolelor Grădină, Unelte, Baie și Vopsea. De asemenea, sunt incluse mai multe sfaturi de bricolaj prin intermediul inserturilor „Brico Sfat” și „Alege Bine”, informații ce facilitează procesul de selecție și decizia de achiziție.

Câștigă premii cu o valarea cumulată de 230.000 lei

Odată cu lansarea noului catalog, Brico Depôt a pregătit o amplă campanie de activare. Astfel, în cele 15 magazine din București și din țară vor fi organizate concursuri și tombole cu premii în valoare totală de 230.000 lei. Participanții pot câștiga premii instant sau săptămânale.

Astfel, fiecare bon de cumpărături în valoare de minimum 150 de lei îți poate aduce lozuri, câștiguri în produse și vouchere de cumpărături de 30, 60 sau 100 de lei, la concursurile organizate. Toate lozurile intră în tombola pentru marile premii: 6 vouchere a câte 500 de lei oferite săptămânal, în fiecare magazin, dar și câte un voucher de 3.000 de lei, la finalul campaniei. Tot ce trebuie să faci este să introduci numărul descoperit sub zona răzuibilă pe această pagină.


Dacă nu sunteți familiarizați cu brandul Brico Depôt, a cărui imagine sunt actorii Mihai Bobonetet și Adrian Văncică, vă las mai jos câteva informații.

Despre Brico Depôt România

Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, cel mai mare grup de retail din Europa cu articole pentru reamenajarea caselor, care a intrat oficial pe piața locală în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanțul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt. Pentru mai multe informații accesează bricodepot.ro și pagina oficială de Facebook.

Despre Kingfisher

Kingfisher plc, cel mai mare grup de retail din Europa, comercializează articole pentru reamenajarea caselor și deține peste 1.200 magazine în 10 țări din Europa. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt și Screwfix.

#Catalog2018


Spread the love



FOLLOW ME ON INSTAGRAM @DIANAMIHAILA.RO