Diana Mihaila - Master Professional Organizer

Primul blogger-specialist in soluții de organizare din Romania. #MareaOrganizare.

Campania Culorile Romaniei continua

20.01.2017

În 2016, Policolor a derulat 12 proiecte de susținere a comunităților urbane și rurale din România, 30 de proiecte speciale în domeniul educației și urbanismului, a susținut tineri artiști și inițiative neguvernamentale cu 125.000 de euro și a alocat 50 de tone de vopsea, lac, tencuială, grund pentru lucrări de reamenajare. Un bilanț remarcabil.

Toate acestea au fost posibile prin intermediul campaniei de responsabilitate socială ”Culorile României”,  ajunsă la cea de-a doua ediție.

culorile romaniei 2016

Sursă foto: Policolor România

Campania a mobilizat peste 900 oameni în 2016, la cea de-a doua ediție – voluntari, tineri creativi, ambasadori ai campaniei și angajați Policolor. De munca și implicarea lor beneficiază acum mai mult de un milion de oameni. În 2017, ”Culorile României” continuă să susțină activ comunități urbane și rurale, încurajând inovația, arta urbană și autenticitatea.

„Suntem mândri că s-au mobilizat atât de mulți oameni alături de noi și că împreună facem continuu proiecte frumoase prin care reînviem arta urbană, culoarea și autenticul. (…) În 2017 ne vom îndrepta atenția mai mult spre zona urbană.” – Marius Văcăroiu, CEO Policolor

În 2016, proiectul ”Culorile României” a ajuns în comunele Mînzălești, jud. Buzău (4,8 tone de lacuri și vopsele donate), Corbi, jud. Argeș (6,5 tone materiale donate), și Luncavița (3,2 tone materiale donate). În Mînzălești au fost renovate zece școli și grădinițe, biblioteca comunală, Muzeul Timpul Omului, sediul primăriei și centrul de informare Meledic, iar în Corbi mai multe  școli, un muzeu și un cămin cultural.

culorile romaniei 2016

Sursă foto: Policolor România

Locuitorii din Luncavița și Rachelu, ale căror gospodării mai păstrează specificul local tradițional, pescarii și apicultorii au primit vopsea lavabilă, lacuri, tencuială și emailuri  pe care le-au folosit la recondiționarea caselor, bărcilor și stupinelor. Proiectul s-a adresat unui grup țintă de oameni cu resurse financiare scăzute, care practică activități tradiționale specifice locului.

„Campania ”Culorile României” derulată de Policolor a însemnat foarte mult pentru colectivitatea noastră, pentru că a rezolvat o parte importantă din nevoile locuitorilor, a contribuit la continuarea ocupațiilor tradiționale și la dezvoltarea atracțiilor turistice ale zonei”, spune Ilie Ștefan, primarul din Luncăvița.

Tot anul trecut, campania de CSR a Policolor a ajuns și în orașe, la Râmnicu Sărat și la Constanța, în muzee de interes național (Muzeul Național al Satului ”Dimitrie Gusti”, Muzeul de Etnografie Tulcea), precum și pe o locomotivă pictată pentru CFR Călători – ”Pasărea Măiastră”.

locomotiva Pasarea Maiastra

Sursă foto: Policolor

O acțiune maraton s-a petrecut vara trecută în Râmnicul Sărat, când 400 de voluntari din oraș au participat simultan la operațiunea record prin care s-a dat startul lucrărilor de amenajare efectuate la mai multe obiective de interes public din municipiu: Parcul Municipal, Stadion, Liceul Economic, Colegiul Național „Alexandru Vlahuță“, Școala nr. 1, Școala „Vasile Cristoforeanu“, Cercul Militar etc. În total au fost folosite 4 tone de lacuri, baițuri și vopsele donate de Policolor, în cadrul programului „Culorile României“.

Pe lista sponsorizărilor făcute în 2016 se află și o serie întreagă de proiecte pentru tineret sau instituții de educație, dintre care amintim: Asociația MEDS – Meeting Design Students, Electric Castle, ArtSafari, Centrul Cultural ARTSOCIETY, Muzeul Național de Artă Contemporană sau Universitatea de Arhitectură București, cantitatea materialelor oferite depășind 25 de tone.

Campania Policolor ”Culorile României” va continua și în 2017.

Avatar

Dacă îți place ceea ce scriu, urmărește-mă și pe rețelele de socializare, distribuie și comentează la articolele mele. Un feedback constructiv nu a făcut niciodată rău nimănui. :)