Studiu: Ce fel de aparate de aer conditionat cumpara romanii

17.05.2016

Când vine vorba de achiziționarea unui aparat de aer condiționat, românii se orientează către produsele de calitate superioară, fiind mai atenți la economiile pe care le fac pe termen lung. Totuși, există și o bună categorie care optează în continuare pentru produse low-cost.

Statisticile au fost realizate de reprezentații companiei Daikin, subsidiara locală a liderului mondial pe piața aparatelor de aer condiționat, care a realizat în ultimul an financiar (1 aprilie 2015 – 31 martie 2016) vânzări de peste 19,3 mil. euro, cu 19% mai mult față de anul precedent.

”Am observat că tot mai mulți clienți din România conștientizează faptul că un aparat de aer condiționat este o investiție pentru tot parcursul anului, nu doar pentru perioadele toride, fiind o soluție eficientă și accesibilă şi pentru încălzirea casei. De asemenea, ne bucură   schimbarea pe care o simțim în decizia de cumpărare  a clienților rezidențiali, care încep să își programeze din timp achiziționarea sistemelor, experimentând soluțiile prezentate în showroom-urile partenerilor noștri din întreaga țară.” – Daniel Vasile, Managing Director Daikin România

Pentru anul finaciar 2016-2017, Daikin se concentrează pe multiple acțiuni și investiții pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor:

”Ne vom axa în continuare, atât în segmentul rezidențial, cât și în cel comercial, pe promovarea echipamentelor cu eficiență crescută și impact redus asupra mediului, cu acțiuni specifice dedicate tuturor categoriilor de clienți.  De exemplu, vom realiza evenimente dedicate pentru profesioniști, în vederea familiarizării cu noile produse și tehnologii, iar pentru clienții rezidențiali vom continua expansiunea showroom-urilor, astfel încât tot mai mulți români să simtă experiența unui climat rezidențial perfect.” – Daniel Vasile, Managing Director Daikin România

Soluții verzi și soluții inovatoare

În luna iunie, compania va lansa oficial o nouă gamă de produse pentru segmentul rezidențial – Daikin BLUEVOLUTION, aceasta făcând parte din categoria echipamentelor care folosesc exclusiv agentul frigorific R32. Alături de îmbunătățirile soluțiilor de filtrare și a eficienței echipamentelor, noua tehnologie are un impact de trei ori mai mic asupra încălzirii globale.

Preocupat de impactul asupra mediului, Daikin, primul producător care a folosit acest agent frigorific, a făcut publice peste 90 de patente cu privire la această nouă tehnologie, în vederea utilizării și de către alți producători. Totodată, atenția clienților rezidențiali se îndreaptă și în acest an asupra gamelor de top, precum Daikin Emura, Ururu Sarara  sau Nexura.

Noutatea absolută de anul acesta pentru segmentul comercial este sistemul VRV seria i, care permite montajul întregului ansamblu în interior, fiind o soluție inedită de climatizare pentru clădirile istorice și spațiile rezidențiale din centrul metropolelor. Tot în sectorul comercial, creșterea eficienței echipamentelor a determinat extinderea gamei de chillere răcite cu aer cu compresor inverter cu șurub și lansarea unui noi game de chillere răcite cu apă.

În România, Daikin oferă soluții de climatizare pentru orice spațiu, atât în segmentul rezidențial, cât și în proiectele comerciale și industriale.

Dacă articolul ți-a fost util, nu uita să îl distribui și cu prietenii în orice formă dorești.

Dacă îți place ceea ce scriu, urmărește-mă și pe rețelele de socializare, distribuie și comentează la articolele mele. Un feedback constructiv nu a făcut niciodată rău nimănui. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.