CUM SCAPAM DE SENZATIA DE FOAME. SFATURI DE LA DR. OZ

05.06.2016

Recent a fost în România celebrul Dr. Oz și imediat după v-am spus care sunt recomandările sale pentru a ne schimba viața în bine. Sper că v-au fost de folos!

Astăzi m-am gândit să mai arunc o privire prin notițe și să împărtășesc și alte lucruri interesante aflate atunci. Spre exemplu, cum scăpăm de senzația de foame. Știm cu toții cât de afurisită e de multe ori!

senzatie de foame

Sursă foto: Pinterest

Dr. Oz spune că de cele mai multe ori confundăm senzația de sete cu cea de foame și dăm fuga la frigider după mâncare în loc să ne turnăm un pahar mare cu apă. De altfel, cu apă ar trebui să ne începem ziua. În ea putem pune și ceva lămâie stoarsă și mentă. Ajută digestia pe parcursul zilei.

Pentru că tot vorbim de hidratare, este bine ca în timpul mesei să nu consumăm lichide. Mereu înainte! Vom constata că porțiile de mâncare devin mai mici odată ce senzația de sete a fost eliminată.

Nucile de copac sunt excelente pe post de gustare, pentru că ne dau rapid senzația de sațietate. Iar atunci când mâncăm ar fi bine să ne orientăm către preparate picante, deoarece condimentele de acest tip grăbesc arderile și inhibă consumul de zahăr.

Despre stres și greutate:

Multe din persoanele care au un stil de viață stresant au tendința de a mânca atunci când se află în situații inconfortabile. Acest fapt duce inevitabil la creșterea în greutate. Pentru a potoli senzația de mâncat haotic, Dr. Oz recomandă să avem la îndemână produse crocante, de ronțăit, cât se poate de naturale (fructe sau legume, de preferat), care ne ajută să reducem stresul și nici nu ne adaugă kilograme în plus (sau cel puțin nu într-un ritm alert).

”Dacă vrem să slăbim, trebuie să mâncăm sănătos. Dacă vrem să ne menținem greutatea și sănătatea, trebuie să facem sport.” – Dr. Mehmet Oz

De reținut:

Dacă dimensiunea taliei e mai mare decât jumătate din înălțimea unui individ, este semn clar că persoana respectivă are probleme de sănătate, nu doar de greutate.

În cazul în care informațiile de mai sus și-au fost utile, împărtășește-le și cu prietenii. Știi și alte soluții de potolire a senzației de foame? Scrie-le într-un comentariu!

Dacă îți place ceea ce scriu, urmărește-mă și pe rețelele de socializare, distribuie și comentează la articolele mele. Un feedback constructiv nu a făcut niciodată rău nimănui. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.