Diana Mihaila - Primul blogger-specialist in solutii de organizare din Romania

Professional Master Organizer in training. Creatoarea proiectului #MareaOrganizare.

GoodHome, un nou brand dedicat imbunatatilor din locuinta

27.05.2019

Dacă ești client Brico Depot, parte a Kingfisher, companie internațională de îmbunătățire a locuinței, atunci sigur vei remarca noul brand GoodHome, disponibil în magazine din luna mai 2019. Produsele și serviciile oferite sunt axate în primul rând pe design, calitate superioară și prețuri accesibile, indiferent de dimensiunea proiectului.

Gândirea integrată îi va ajuta atât pe amatori, cât și pe profesioniștii în domeniu să își aleagă materialele și uneltele potrivite planurilor lor.

Cele mai frecvente 11 proiecte de îmbunătățire a locuinței

Gamele GoodHome sunt concepute pentru a simplifica experiența clienților, cu accent pe 11 dintre cele mai frecvente proiecte de renovare și reamenajare a locuinței.

  1. Modernizarea băii;
  2. Renovarea pereților interiori și tavanului;
  3. Renovarea unui etaj interior;
  4. Construirea și îmbunătățirea sistemului de iluminat;
  5. Îmbunătățirea sistemului de încălzire a casei;
  6. Crearea și îmbunătățirea spațiului din locuință;
  7. Întreținerea locuinței – interior și exterior;
  8. Modernizarea bucătăriei;
  9. Modernizarea, construirea și întreținerea grădinii;
  10. Securizarea și automatizarea locuinței;
  11. Unelte pentru orice proiect.

Lansarea gamei GoodHome marchează ultima etapă din procesul de transformare a companiei Kingfisher din ultimii trei ani, ce a vizat unificarea procesului de aprovizionare, dezvoltarea de noi game de produse și servicii și investiții în îmbunătățirea experiențelor digitale omnichannel.

Noul brand a luat naștere după ce a fost intens studiat felul în care oamenii din Europa își petrec viața în case de diferite forme, mărimi și pe parcursul a diferite perioade de timp. A rezultat că europenilor le este greu și le provoacă stres activitățile de îmbunătățire a locuinței, iar unii dintre ei nu își permit costul pe care îl implică aceste lucrări.

De aceea, GoodHome răspunde provocărilor cu care se confruntă în mod frecvent clienții prin:

  • Soluții noi. Designerii vor folosi cunoștințele acumulate de la clienți pentru a crea produse noi și inovative care vor face îmbunătățirea locuinței mai ușoară și mai simplă.
  • Prețuri accesibile. Prin aplicarea conceptului de economie de scară și folosirea unui design inteligent, compania va oferi produse de calitate la prețuri mici, venind în ajutorul celor care își doresc cele mai bune soluții la prețuri accesibile.
  • Informații specializate. În magazine, clienții vor găsi experți care le vor veni în ajutor cu informații necesare în procesul de reamenajare. Compania a creat Academia GoodHome pentru a-și pregăti angajații să devină experți.
  • Simplitate. Scopul este de a simplifica activitatea de îmbunătățire a locuinței pentru clienți, de la conceperea unor instrumente digitale pentru planificarea unui proiect, până la crearea unor produse care sunt ușor de folosit și de instalat. Exemplele includ o baterie care se montează dintr-o singură mișcare, dar și mobilier de baie modular care se potrivește oricărui spațiu.
  • Sustenabilitate. Brandul GoodHome este unul sustenabil, produsele fiind create cu această valoare în minte. Bateriile sunt create pentru a avea un consum redus de apă, iar vopseaua are capacitatea de a purifica aerul. De asemenea, prin angajamentul luat de a veni în sprijinul comunității, ne vom folosi timpul, cunoștințele și resursele pentru a face accesibilă activitatea de îmbunătățire a locuinței celor în nevoie.

Din mai 2019, produsele și serviciile GoodHome vor fi disponibile online și în magazinele B&Q, Castorama și Brico Depôt din Marea Britanie, Franța, Polonia și România. Pentru mai multe informații vizitează www.bricodepot.ro.

Kingfisher testează și un concept nou de magazine GoodHome, într-un format expres. Primul astfel de shop a fost deschis în Marea Britanie, la Wallington, lângă Croydon.

Diana Moldoveanu, de la designtherapy.ro, a fost la lansarea GoodHome de la Londra și a scris un articol cuprinzător despre cum se vede totul de la nucleu.

Sper că informațiile de mai sus ți-au fost utile și că vei dori să le împărtășești și cu prietenii tăi. Dacă ești activ(ă) pe rețelele de socializare, intră te rog și pe pagina de Facebook a blogului și bifează sub butonul ”Urmărește” opțiunea ”Vezi mai întâi”. În felul acesta primești notificări la fiecare nou articol. E gratuit! La fel și pe grupul cu idei de organizare. :)

Iar dacă vrei să vezi ce clipuri mai public, abonează-te la canalul meu de Youtube. De acum înainte, multe articole se vor transforma și în conținut video.

Avatar

Dacă îți place ceea ce scriu, urmărește-mă și pe rețelele de socializare, distribuie și comentează la articolele mele. Un feedback constructiv nu a făcut niciodată rău nimănui. :)

error: Content is protected !!