Diana Mihaila - Primul blogger-specialist in solutii de organizare din Romania

Consultant KonMari. Creatoarea proiectului #MareaOrganizare, un concept pentru un stil de viata echilibrat.

#MAREAORGANIZARE

6 aprilie, Sheraton Bucharest Hotel

 

#MareaOrganizare este primul eveniment-spectacol din România dedicat soluțiilor de organizare, ce integrează într-o manieră dinamică și interactivă concepte de personal, home and professional organizing. El este o completare firească a programului de punere în ordine a locuinței în decurs de o lună de zile, a sondajului național despre obișnuințele de organizare ale românilor și a tututor campaniilor derulate pe blog și pe grupul cu idei de organizare.

Scopul meu ca și professional organizer este de a te ajuta să ajungi la un stil de viață mai echilibrat și de a te îndemna să redirecționezi în scopuri caritabile și sustenabile ceea ce pentru tine constituie surplus.

Click AICI sau pe imaginea de mai jos pentru a cumpăra bilete simplu și rapid.

 


Program:

09:30 – 10:00 – Say your name, get morning coffee!

10:00 – 10:15 – Hello! Eu sunt DIANA! + Master of ceremonies Daniel Osmanovici

10:15 -11:00 – Să ne organizăm casa în acord cu stilul de viață. Învață să creezi unui flux firesc în locuință

Demonstrație practică – Organizarea bucătăriei și a frigiderului powered by Eisberg România

Invitat special Daniela Niculi, tehnician nutritionist & food blogger

Demonstrație practică – Organizarea băii powered by Sano

Demonstrație practică + concurs powered by Cora.ro

cora.ro

10:45 – 11:15 – Demonstrația celebrei metode KonMari de sortare, împăturire și depozitare a lucrurilor

11:15 – 12:00 – Organizează-ți timpul, banii și activitățile ca un profesionist

Demonstrație practică – Cum planifici renovarea casei powered by Policolor România

Învață-ți copilul să doarmă!

Invitat special Ioana Stanescu, Specialist în somnul copiilor, Nani Nani Bebeluș

Demonstrație practică – Învață să îți faci valiza într-o manieră cât mai eficientă

Invitat special – Alina Gheorghiescu,  blogger travel Familia HaiHui

12:00 – 12:15 – Organizează-ți biroul pentru a lucra mai eficient

12:15 -12:30 – Organizare înseamnă caritate

Invitat special Cristian Roman, Taxiul cu Bomboane

12:30 – 12:45 – Organizare înseamnă sustenabilitate

Invitat special Claudiu Butacu, EFdeN

12:45 – 13:15 – Q&A’s

13:15 – Brunch + Food & Drinks + Networking

Photo corner powered by Urban Bike


Partener în fapte bune:

O bună parte din banii încasați din bilete vor merge către Asociația Taxiul cu Bomboane, ce duce binele în spitale de pediatrie din București și din țară. Suplimentar poți dona și tu la CEC-sucursala Traian, IBAN RO75CECEB30930RON4291146, cont în lei, CIF 36389716.Taxiul cu bomboane


Parteneri ai evenimentului:

 


Ambasadori ai evenimentului:


Parteneri media:


Partener locație:

partener #MareaOrganizare


Partener foto:


Partener producție audiovizuală:

Diana Mihaila - blogger, professional organizer & consultant KonMari