Diana Mihaila - Master Professional Organizer

Primul blogger-specialist in soluții de organizare din Romania. #MareaOrganizare.

#MareaOrganizare2 – 14 septembrie, Hotel Caro

#MareaOrganizare2 cu Diana Mihăilă, Master Professional Organizer  (primul blogger-specialist în soluții de organizare din România și membru al International Association of Professional Organizers, din 2017)

În această toamnă, la #MareaOrganizare2 fac echipă cu 5 mame cu comunități puternice și cariere pe măsură: Gabriela Maalouf, Cristina Oțel, Miruna Ioani, Alina Gheorghiescu și Ioana Stănescu. Sub deviza #MomPower prezentăm soluții de organizare pentru casă și sfaturi pentru o mai bună gestionare a timpului, a banilor și a vieții personale și profesionale (elemente ce țin de personal & business organizing).

Gabriela, Cristina, Miruna, Alina și Ioana vor completa perfect nu doar formatul acestei ediții, ci și noua etapă de specializare pe care tocmai am încheiat-o, aceea de obținere a certificării ca Master Professional Organizer și de validare a unei metode de organizare pentru părinți cu copii de 0-3 ani. Părți importante din această cercetare vor fi prezentate în cadrul evenimentului.


#MareaOrganizare2 are loc în București, la Hotel Caro, et. -1, sălile C și D, plus zonele de lobby și grădină dedicate.


Important: Evenimentul-spectacol este gratuit. Accesul se face în bază completării formularului de înregistrare și a confirmării prezenței via email.

Ca și la prima ediție, susținem Taxiul cu Bomboane, asociație ce dezvoltă programe caritabile în spitale de pediatrie și pentru care te încurajăm să donezi în locație, în urnele speciale, bani, dar și cărți și jucării noi sau în stare foarte bună. În restul timpului, donațiile se fac în contul Asociației, deschis la CEC Bank – sucursala Traian, IBAN RO75CECEB30930RON4291146, cont în lei, CIF 36389716, titular Cristian Ion Roman.


Și cele două ediții din 2020 (aprilie/mai și septembrie/octombrie) vor avea propriul twist. Dacă vrei să ni te alături din postura de sponsor, îmi poți scrie la adresa de email contact@dianamihaila.ro. 


Program:

09:30 – 10:00 – Înregistrarea participanților (accesul se face doar în baza completării prealabile a formularului de participare și a confirmării făcute via email)

10:00 -10:10 – Deschiderea evenimentului + Moment surpriză

10:10 – 11:10 – Soluții de organizare utile pentru întreaga locuință + Sfaturi de organizare pentru părinți cu copii de 0-3 ani – Diana Mihăilă

11:10 – 11:20 – Taxiul cu Bomboane

11:20 – 12:00 – Pauză de cafea + demonstrație LIVE de organizare a mașinii când călătorești cu copiii powered by Skoda Scala

12:00 – 13:30 – Diana Mihăilă & Friends (Ponturi de organizare pe plan personal și pe plan profesional)

#MomPower

Gabriela Maalouf, NLP trainer pentru copii și părinți și blogger gabrielamaalouf.ro – Cum creștem copii independenți

Alina Gheorghiescu, consultant family travel și blogger familiahaihui.ro – Sfaturi despre cum alegem destinația de vacanță când călătorim cu cei mici, planificare și bugetare eficientă

+ demonstrație de împachetat valiza copilului – Diana Mihăilă

Cristina Oțel, trainer & coach Soul Bloom și blogger cristinaotel.ro – Echilibrul dintre viața personală și viața profesională

+ ponturi de personal organizing – Diana Mihăilă

Miruna Ioani, medic stomatolog și blogger siblondelegandesc.ro – Sfaturi de pedodonție. Când planifici prima vizită la medicul stomatolog

Ioana Stănescu, consultant în somnul copiilor, NaniNani Bebeluș – Ce relație trebuie să avem cu somnul

13:30 – 14:00 – Sesiune Q&A + TOMBOLĂ

14:00 – Brunch


Sponsori:

Skoda România, Nuk, Eisberg, Policolor, Sano Romania, DeLonghi, Lycon Epil Room, LeBebe, Sloop, NaniNani Bebeluș


Parteneri media:

copilul.ro, ele.ro, eva.ro, acasa.ro, familiahaihui.ro, cristinaotel.ro, gabrielamaalouf.ro, siblondelegandesc.ro, designtherapy.ro, ancaarau.ro, cristinacandea.ro, mamicazburatoare.ro, solonaria.ro, cristinacandea.ro, danielaniculi.ro

 


Partener foto:


Partener în fapte bune:


Later edit: Suntem full house din a doua zi de la deschiderea înregistrărilor, dar te poți înscrie pentru lista de așteptare și te vom contacta negreșit când se eliberează un loc.

*** TE POȚI ÎNSCRIE COMPLETÂND ACEST FORMULAR. *** 

Dacă ai completat corect câmpurile, în decurs de 24-48 de ore (L-V) vei primi un email de confirmare a rezervării locului în sală de pe adresa de email team@dianamihaila.ro. 


*În program mai pot apărea modificări până la data evenimentului. Ele vor fi anunțate pe blog, pe pagina de Facebook a blogului, în grupul IdeiOrganizare și în pagina dedicată creată pe Facebook.