Diana Mihaila - Primul blogger-specialist in solutii de organizare din Romania

Professional Master Organizer in training. Creatoarea proiectului #MareaOrganizare.

#MareaOrganizare2 – 14 septembrie, Hotel Caro

#MareaOrganizare2, cu Diana Mihăilă, primul blogger-professional organizer din România și Master Professional Organizer in training

În această toamnă, la #MareaOrganizare2, fac echipă cu 5 mame cu comunități puternice și cariere pe măsură: Gabriela Maalouf, Cristina Oțel, Miruna Ioani, Alina Gheorghiescu și Ioana Stănescu. Sub deviza #MomPower, prezentăm soluții de organizare pentru casă și sfaturi pentru o mai bună gestionare a timpului, a banilor și a vieții personale și profesionale (elemente ce țin de personal & business organizing).

Gabriela, Cristina, Miruna, Alina și Ioana vor completa perfect nu doar formatul acestei ediții, ci și noua etapă de specializare în care mă aflu, aceea de obținere a certificării de Master Professional Organizer, certificare ce va confirma validitatea unei metode de organizare creată pentru părinți cu copii de 0-3 ani. Părți importante din această cercetare vor fi prezentate în cadrul evenimentului.


#MareaOrganizare2 are loc în București, la Hotel Caro, et. -1, sălile C și D, plus zonele de lobby și grădină dedicate.


Evenimentul-spectacol este gratuit. Accesul se face pe bază completării formularului de înregistrare și a confirmării via email.

Ca și la prima ediție, susținem Taxiul cu Bomboane, asociație ce dezvoltă programe caritabile în spitale de pediatrie și pentru care te încurajăm să donezi în locație, în urnele speciale, bani, dar și cărți și jucării noi sau în stare foarte bună. În restul timpului, donațiile se fac în contul Asociației, deschis la CEC Bank – sucursala Traian, IBAN RO75CECEB30930RON4291146, cont în lei, CIF 36389716.


Și cele două ediții din 2020 (aprilie/mai și septembrie/octombrie) vor avea propriul twist. Dacă vrei să ni te alături din postura de partener, îmi poți scrie pe adresa de email contact@dianamihaila.ro. 


Program (preliminar):

09:30 – 10:00: Înregistrarea participanților (accesul se face doar în baza completării prealabile a formularului de participare și a confirmării făcute via email)

10:00 -10:10 – Deschiderea evenimentului

10:10 – 11:10 – Soluții de organizare utile pentru întreaga locuință – Diana Mihăilă

11:10 – 11:20 – Concurs

11:20 – 11:40 – Pauză de cafea

11:40 – 14:00 – Sfaturi de organizare pentru părinți cu copii de 0-3 ani – Diana Mihăilă

Gabriela Maalouf, NLP trainer pentru copii și părinți și blogger gabrielamaalouf.ro – Cum creștem copii independenți

+ concurs

Alina Gheorghiescu, consultant family travel și blogger familiahaihui.ro – Sfaturi despre cum alegem destinația de vacanță când călătorim cu cei mici, planificare și bugetare eficientă

+ demonstrație de împachetat valiza – Diana Mihăilă

Cristina Oțel, trainer & coach Soul Bloom și blogger cristinaotel.ro – Echilibrul dintre viața personală și viața profesională

+ ponturi de personal organizing – Diana Mihăilă

Miruna Ioani, medic stomatolog și blogger siblondelegandesc.ro – Sfaturi de pedodonție. Când planifici prima vizită la medicul stomatolog

Ioana Stănescu, consultant în somnul copiilor, NaniNani Bebeluș – Ce relație trebuie să avem cu somnul

14:00 – 14:30 – Sesiune Q&A

14:30 – Închiderea conferinței + TOMBOLĂ


*** TE POȚI ÎNSCRIE COMPLETÂND ACEST FORMULAR.*** 

Dacă ai completat corect câmpurile, în decurs de 24-48 de ore vei primi un email de confirmare a rezervării locului de pe adresa team@dianamihaila.ro. 


*În program mai pot apărea modificări până la data evenimentului. Ele vor fi anunțate pe blog, pe pagina de Facebook a blogului, în grupul IdeiOrganizare și în pagina dedicată creată pe Facebook.

error: Content is protected !!